چکاوک

خرید بک لینک
ما دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــتریم!باید یاد بگیریم كه کلاس بذاریم! كه ناز کنیم !اونا خیلی بیجا می کنن مارو ناراحت کنن!... خیلی بیخود می کنن اشکمونو دربیارن!اصلا برا چی به یه موجود مذکر اجازه می دیم شادیزندگیمونو ازمون بگیره؟!این اسمش عشق نیس!کسی که عاشق تو باشه،هرگز نمی تونه غمتو ببینه!چه برسه به ا چکاوک...

ما را در سایت چکاوک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: شنبه 24 تير 1396 ساعت: 4:21

صفحه بندی